"Жалғыз жүрек, сан сауал": Жас иісті құшақтап жатқанда өз қызыңды есіңе алып көрдің бе?

"Жалғыз жүрек, сан сауал": Жас иісті құшақтап жатқанда өз қызыңды есіңе алып көрдің бе?

ЖАЛҒЫЗ ЖҮРЕК: – Екі аяқ­ты пенденің есін алып, ессіз табын­дырған нәпсіге адам баласын құ­лақ кесті құл қы­лып, мұрнынан тесіп жетектетіп қойған тағы бір қа­сиет­сіз қылық ол – зина­қорлық. Алла тағала бізге сынақ ретін­де ақыл мен нәп­сіні қатар берген екен. Бірақ пенделер ақылсыздыққа салып, зина­қор­лық­тың ауыр күнә екенін біле тұра күнаһар болуға асы­ғу­да. Қасиетті кітабымыздағы «Нұр» сүресінің 2-аятында: «Зина қылу­шы әйел және зина қылушы еркек – олар­дың әрбірін жүз дүреден ұрыңдар. Егер сен­дер Аллаға және ақырет күніне иман келтірген бол­саңдар, Алланың бұл үкі­міне яғни, зина қылушыларды дүрелеуде оларға рақым ету сезімдері ұстамасын! Олардың азапталуына бір топ мо­мындар куә болсын», де­лін­ген. Ендеше, Алланың азабынан неге қо­рық­паймыз? САН САУАЛ.

– Дәл осы «Нұр» сүресінің екін­ші аятына дін ғалымдары былай­ша түсінік берген екен. «Бұл үкім бойдақ немесе жесір әйел және ажырасқан, әйелі жоқ еркек зина қылса, олардың жазасы осы. Яғни, жүз дүре соғу. Егер жан­ұясы бар әйел мен еркек зина қылса, жазалары таспен ұрып өлтіру» дейді. Астафи­ралла, шариғат бойын­ша жазасы ауыр күнәні селт етпестен, серілік деп ұғып жүргендер қаншама?! Мұх­тар Әуезов «Абай жолын» жазған­да солақай сая­саттың салда­рынан Құнанбайды қан­шалықты сол қоғамға қарсы тұлға етіп көрсеткенімен, бір ғана көрі­нісінде Құнанбай қажының Алла­ның әміріне қарсы келмейтін тақуа екенін ашық суреттеген. Естері­ңізге түсіріңізші, жалғыз ұлы өлген Қодар ерегескенде Құдайдан қорық­пай келінімен жа­қын­дасады. Оны білген Құнан­бай екеуін де шариғат бойынша ауыр азаппен жаза­лап, тас-боран етіп өлтіреді. Сөйтіп, Құнан­байды қатыгез, жек­көрі­ніш­ті етіп көрсетті. Ал Алланы бір деп танып, бес парызының бірін де қаза қылмай өтеген Өскен­байдың баласы өз орта­сын осы­лайша ашық зинақор­лықтан тый­ды. Бүгінгі біздің қоғамда ше? Керісінше, зинақорлық ұлттық ойын­ға айналып бара жатыр. «Құна­жын көзін сүзбесе, бұқа бұйдасын үзбей­ді» деген қасиет­сіз мақал хадис­тен де құнды болып тұр. Бұл жерде еркек те, әйел де, ұл да, қыз да оңып тұрған жоқ. Қыз баланың арын са­тып, ақша табуға жеткіз­ген еркектер болса, еркектерге сайқал саудамен айна­лысып қана қоймай, оны тіпті, кәсіпке айнал­дыруға мүмкіндік бер­ген қыз­дар. Бірін даттап, бірін ақтауға хақы­мыз жоқ. Өйткені екеуі де Алла­ның ашуын тудыратын арсыз істі кәсіпке айналдыруда. Құдіреті шексіз Құдай тағала Адам атаны және қабырғасынан Хауа ананы жаратқанда шайтан мал­ғұнның арба­уына түсіп, нәпсісін тыя алмай рұқсат етілмеген жемісті жеймін деп екеуі бірдей жұмақ­тан қуылды емес пе? Әйелдің әлсіздігінен қуылға­нымен Жара­ту­шы иеміз қыз балаға Ана болу қасиетін сыйлады. Хақтың сөзін ақиқат деп білген Пайғам­бары­мыз (с.ғ.с): «Ең алдымен анаңды сыйла», – деп мәртебелі құрметті кімге көрсету керектігін айтып кетті. Оны ойлап жатқан еркек аз. Әйел – сенің анаң, әпкең, қарын­дасың, қызың. Шайтан­ның жете­гіне еріп, нәпсіге құл болып жүріп, құрдымға кетіп қалмаңыздар мырзалар! «Жас иіс», – деп құша­ғыңа қапсыра қысып, құмарыңды басып жатқанда өз қызың­ды есіңе алып көрдің бе? Сенің қызыңның қызығын сен сияқты біреу көріп жатса қайтесің? Әри­не, «Менің қызым ондай тексіз емес, тәрбиелі, ибалы қыз» дерсің. Ендеше, кешіріп қойыңыз, сіздің құша­ғыңызда жатқан қыздың да әкесі солай ойлайды. «Жел соқ­паса шөптің басы қимыл­да­майды». Мынан­дай бір әңгі­мені естіген едім. Лайым өтірік бол­сын. Біреудің ойлап тапқаны болса да үлгі аларлықтай ғибрат бар. Бір облыстағы қалталы азамат іссапар­мен Алматыға келіпті. Әдемі қонақүйден орын алғаннан кейін, шайтаны түртіп, нәпсісі қозып, қызға тапсырыс береді. Әрине, екі-үшеуіне. Та­уар­ды таңдау үшін. Шамалы уақыт өткенде есік қағылып, ішке еліктей (сұлу қыздар­ды әйтеуір, осы бір жануарға теңеп жатады ғой) үш қыз кіріп келеді. Құдай мұндай жағдайды ешбіріміздің басы­мызға бермесін. Жаңағы сұлу­лар­дың бірі қалада оқып жүр деген өзінің туған қызы болып шығады. Байқұс еркек ойланып та, өкініп те, ашуланып та үлгер­мейді. Мұндай сұмдыққа жүрек шіркін шыдасын ба? Тоқтады. Кім кінәлі, кімнен көреді? Бұл бір ғана мысал. Басымызға тиіп, көзімізге көрсетпесе көңіліміз сенбей­тін халықпыз ғой. Дәл осындай сұм­дық оқиғамен құлым деп Жарат­қан құдайым жолықтырмай-ақ қойсын. Ол үшін өзіміз ойланайық, ер-азамат­тар!

Жалғасы бар. Басы: 16.03.2015, 17.03.2015, 18.03.2015 19.03.2015.

Жұматай Оспанұлының 

«Жалғыз жүрек, сан сауал»
кітабынан алынды

Автор
Последние статьи автора
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Кадрлық резерв. Ол қай жағдайда компанияны құтқарады, ал қашан қызметкерлерге теріс ықпал етеді?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Қайтыс болған адамның заттарын сақтауға бола ма?
Цифра
50
50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов

50 км/ч – именно с такой средней скоростью промчался вчера по афинской трассе Вячеслав Екимов, чтобы завоевать серебро в велогонке с раздельным стартом.
1900
Году

Бокс был узаконен как вид спорта
2,5
ГРАММА

Масса мячика для игры в настольный теннис
5
Олимпийских колец

символизируют единство пяти континентов, хотя ни одно из них не является символом какого-то конкретного континента. Цвета колец — синий, красный, желтый, зеленый, черный, — были выбраны, как наиболее часто встречающиеся на флагах государств мира.
130
км/час

С такой скоростью летит мяч, после удара профессионального волейболиста