1-тапсырма. Жеке жұмыс. Н.Тілендиевтің «Аққу» күйін тыңдаңдар. Күйдің сазы мен поэма мазмұнының үндестігін сипаттап, төмендегі ретпен композициялық талдау жасайды.
Оқиғаның басталуы
Оқиғаның дамуы
Оқиғаның байланысуы
Оқиғаның шиеленісуі
Оқиғаның шарықтау шегі
Оқиғаның шешімі
Шығарманың тәрбиелік мәні, түйіні
Дескриптор: Күй сазы мен поэма үндестігін сипаттап, оқиғаның басталуы, дамуы, байланысуы, шиеленісін, шешімін жазады.
2-тапсырма. Топтық жұмыс.
Кейіпкер әдісі
Кейіпкерді тура және жанама мінездеулер арқылы бөлу
Талдау
|
Басты кейіпкерлер
|
Жанама кейіпкерлер
|
Өмірлік-мақсат мұраты
|
|
|
Іс-әрекеті
|
|
|
Мінезі
|
|
|
Дескриптор: Кейіпкерді туура және жанама мінездеулер арқылы табады. Өмірлік мақсат-мұратын, іс-әрекетін, мінезін талдайды.
Консептуалды кесте әдісі
Кейіпкерге образдық талдау жасау
Кейіпкер
|
Кейіпкер тілі
(үзінді)
|
Кейіпкер туралы өзіндік пікір
|
Ана
|
|
|
Әке
|
|
|
Тәуіп шал
|
|
|
Жылқышы
|
|
|
Дескриптор: Үзіндіден кейіпкер тілін табады. Кейіпкер туралы өзіндік пікір жазады.
Автордың көркемдегіш құралдарды қолдану ерекшелігін табу
Көркемдегіш құралдар
|
Шығармадан мысал
|
Ақынның көркемдегіш құралдарды қолдану себебі
|
Теңеу
|
|
|
Метафора
|
|
Кейіптеу
|
|
Эпитет
|
|
Дескриптор: Көркемдегіш құралдарды табады. Шығармадан мысалдар келтіреді.
Мен актермін әдісі
Кейіпкер бейнесін сомдауда шағын рөлдік ойын көрсетеді.
Автор
Ана
Әке
Жылқышы
Тәуіп
Аққу
Дескриптор: Поэмадан ұнаған үзіндіні таңдайды. Үзіндіні жатқа оқып, рөлдік ойын көрсетеді.
Сергіту сәті: Мұқағали Мақатаевтың Абайға арнаған өлеңін жатқа оқу.
3 тапсырма : Жұппен жұмыс. «Ойлан–жұптас–бөліс» әдісі. Топтың ішінде жұптасып, ақылдасып екі проблемалық сұрақ дайындайды, келесі топ жауап береді. Дескриптор: Жұбымен ақылдаса отырып проблемалық сұрақ дайындайды; Келесі топ жауап береді.
|